A DICE, a legújabb Community Transmissionjeiben részletesen bemutatta a március 26-án (ma) érkező frissítés újradolgozott fénykardpárbaj rendszerét.
Ma jelent meg a Battlefront II legújabb, és egyben legrégebb óta várt frissítése, a Capital Supremacy. Az update rengeteg újdonságot tartalmaz, amelyek közül a legjelentősebb az új játékmód, azaz a Capital Supremacy, az új reinforcement egységek, azaz az ARC harcosok, illetve a kommandós droidok, és a fénykardpárbajok újradolgozott rendszere. Tegnap este megjelent két Community Transmission; egy, ami bemutatta az utóbbit, egy pedig, ami összefoglalta a frissítés részleteit, (amelyből tulajdonképpen csak annyi újdonság derült ki, hogy a Capital Supremacyn játszható Geonózis egy teljesen új pálya lesz, és, hogy Dooku új öltözete valóban a "pizsamája" lesz). Azonban most jöjjön végre, hogy hogyan változtak majd meg a fénykardpárbajok!
A fénykardpárbajok rendszerét a közeljövőben alaposan át fogják dolgozni, és a folyamatot a mai frissítés hivatott elindítani. A jelenlegi újdonságoknak főként a staminához lesz közük.
Eltaszítás:
A játékban eddig egy fénykarddal küzdő hős hátratántorodott az ütése után, ha megtámadott egy fénykarddal védekező hőst. Ez mostantól egyáltalán nem fog megtörténni, ami azt hivatott elősegíteni, hogy a párbajok folyamatosabbak, és hitelesebbek legyenek.
Stamina:
A fénykardot forgató hősök, mostanáig megállás nélkül képesek voltak támadni, és védekezni, ám, ezekkel folyamatosan csökkent a staminájuk is. Ha egy hős staminája elfogyott, továbbra is képes volt támadni, és védekezni, ám a védelmén már áttörtek az ellenséges támadások, azaz stamina nélkül vesztett az életpontjaiból. Mostantól ez is meg fog változni. Egy fénykardot forgató hősnek továbbra is csökkenni fog a staminája, ha támad, vagy, ha védekezik, ám, ha az teljesen elfogy, akkor egészen addig nem lesz képes újra támadni, vagy védekezni, amíg az vissza nem tölt. Ennek következtében a fénykardpárbajok remélhetőleg sokkal stratégiaibbá válnak majd, hiszen senki nem lesz képes folyamatosan, ész nélkül kaszabolni.
Hősök:
A fentiek következtében a DICE újradolgozta a hősök staminájának, és erejének pontjait. A legjelentősebb változtatás talán, hogy Darth Maul mostantól ugyan úgy rendelkezik majd staminával, mint a többi hős, és, hogy Rey Insight, illetve Darth Vader Focused Rage képessége nem végtelen, hanem csak 50%-os stamina csökkenést fog eredményezni.
A hősök staminája a következő szempontok szerint lett beállítva: Melee Attack [támadások száma], Blaster Deflect Amount [hárítható lövedékek száma], Melee Deflect Amount [hárítható támadások száma], Regen Delay (sec) [újratöltés előtti idő (mp)], Regen Speed (sec from empty) [újratöltés ideje (mp ürestől)], Deflect Spread (angle multiplier) [hárított lövedékek szóródása (szög)]. A pontjaikat az alábbi táblázatban láthatjátok:
A hősök támadásainak sebzése a következő szempontok szerint lett beállítva: Base Damage (sebzés alapvető értéke), Max Damage (sebzés maximális értéke), From Behind (hátulról okozott sebzés alapvető értéke), Max From Behind (hátulról okozott sebzés maximális értéke). A pontjaikat az alábbi táblázatban láthatjátok:
A fenti újdonságok összességében fantasztikusnak hangzanak. Ha engem kérdeztek, önmagukban is kiadtak volna egy teljes update-et, azonban az új játékmóddal, és reinforcementekkel együtt már nyugodtan kijelenthetjük, hogy a mai, valószínűleg az eddigi legnagyobb frissítése a Battlefront II-nek. Személy szerint én kifejezetten izgatottan várom, hogy végre kipróbálhassam az újdonságokat, szóval most, hogy végeztem, bele is vetem magam a játékba!