STAR WARS Világa

Battlefront II: Megjelent a decemberi frissítés, illetve részletek 2019 néhány izgalmas újdonságáról

2018. december 12. - STAR WARS Világa

Idén hamarabb érkezett a Battlefront II játékosainak a Karácsony, legalábbis hírek tekintetében , ugyanis Obi-Wan Kenobi új, klónháborús megjelenése mellett ebben a hónapban remek 2019-es újdonságokat is beharangoztak.

gv2xjv0uog6v.jpg

Az EA nem titkolta, hogy decemberben nem igazán számíthatunk majd nagy újdonságokra a Battlefront II terén, de, (véleményem szerint) még így is sikerült összehozniuk egy remek hónapot. A legújabb frissítésben ugyanis elérhetővé vált Obi-Wan Kenobi régóta várt, A klónok háborúja animációs sorozaton alapuló páncélzata, amelyet a játékosok 40,000 kreditért, vagy 1,000 kristályért vásárolhatnak meg. Ezenkívül rengeteget fejlesztettek a hős animációin, és képességein is, illetve kiküszöbölték egy-két apróbb hibáját, amik állítólag, annak ellenére, hogy eleinte a legtöbbeknek valószínűleg fel se fognak tűnni, együttesen határozottan sokat fognak fejleszteni rajta, (ezt a korai tapasztalataim alapján abszolút alá tudom támasztani Obi-Wan eddig se volt egy rossz hős, de tény, hogy azok közé tartozott, akiket egy kicsit nehezebb megfelelően kezelni. Jelenleg úgy érzem, hogy ezt a problémát sikerült minimális változtatásokkal, tökéletesen kiküszöbölniük). A Geonózis, és az AT-TEk megjelenésén is javítgattak, továbbá mostantól a Blast játékmódban csak 5 másodperc lesz az újraéledési-idő.

Azonban ebben a hónapban az igazi izgalmakat egyértelműen a 2019-es újdonságokról szóló részletek jelentették. Ezek egyelőre még jelenleg is fejlesztés alatt állnak, így idővel itt-ott változhatnak, azonban annyit elárultak róluk, hogy 2019 eleje felé fognak megjelenni, szóval hamarosan valószínűleg már sokkal pontosabb információink lesznek róluk:

Fénykardpárbajok:

Jelenleg a játék fejlesztői olyasmin dolgoznak, amire a játékosaik már réges-régóta várnak; hogy a fénykardpárbajokban a támadó hős ne "lökődjön" hátra, amikor megtámad egy védekező hőst. Ez jelentősen megváltoztatná a kardforgató karakterek közötti összecsapások dinamikáját, és sokkal hitelesebbé tenné azokat a filmes párbajokhoz, hiszen így akadálymentesen követhetné csapás a csapást.

További változtatás lesz az a teljesen logikus korlátozás is, hogy, ha egy hősnek elfogy a staminája, akkor nem lesz képes támadásokat indítani, amíg az vissza nem tölt.

Annak érdekében, hogy a stamina szintje jobban követhető, és kevésbé zavaró legyen, már ebben a frissítésben újradolgozták a kijelzőjét, ami a megszokott "kör" helyett, mostantól egy alsó "csíkként" fog megjelenni. A "csík" mellett helyet kapott még egy számláló is, ami a játékos aktuális dodge-számát tünteti fel. Ahogyan említettem, ez a két újdonság már a decemberi frissítéssel együtt megjelent, és határozottan remekül működik. Ez egyébként egy olyan fejlesztés, amit a játékosok visszajelzései alapján hoztak létre.

Katona testreszabása:

Ez a funkció szintén valami olyasmi, amire a játékosok, már a Battlefront II megjelenése óta várnak. Az EA egyelőre annyit árult el róla, hogy hamarosan a klón officer katonák is hordhatnak majd páncélokat, ami már önmagában remek. Az alapvető megjelenésük (Navy Officer) továbbra is használható lesz, de minden egyes, eddig megjelent klón páncélzatot is képesek lesznek majd viselni. Ezenkívül, ismételten a játékosok visszajelzései alapján, 2019 januárjában a 41-es, 91-es, 104-es és 327-es vértezetek is megkapják majd a beígért vizuális feljavításukat, (vagyis a mintázatuk valóban úgy fog kinézni, mint a filmekben, illetve A klónok háborúja sorozatban).

Azonban az EA Community Transmission-je azt írja, hogy ez csak egy kis része annak a "katona testreszabása" funkciónak, amin jelenleg is dolgoznak, ami valószínűleg nagyjából annyit jelent, hogy a munkának egyelőre egy olyan szakaszában járnak, ahol korai lenne betarthatatlan ígéreteket tenni. 2019-ben további részleteket is el fognak árulni a dologról, de nem nehéz kitalálni, hogy a valódi testreszabás funkció lehet a háttérben, ami lehetővé tenné a játékosok számára, hogy úgy variálják a katonáik kiegészítőit, illetve mintázatait, ahogy akarják. Természetesen ez már csak találgatás, habár eléggé megalapozott, ugyanakkor információk hiányában pontosabbat én se tudok mondani. Mindenesetre az EA munkatársai, az officer páncélozott változata kapcsán megosztották a három alábbi GIFet, ami többé-kevésbé igazolja a fenti elméletet, és képet ad arról, hogy hogyan is fog majd működni a testreszabás funkció:

A fenti GIFeken jól látszik, hogy az officer páncélozott változatán olyan kiegészítők is megjelennek, amik egyébként másik osztályokhoz tartoznak, (például a sniperek váll-lemeze), illetve mindhárom páncélzaton különböző kiegészítők vannak elhelyezve, annak ellenére, hogy ugyanahhoz az osztályhoz tartoznak.

Ha pedig ez nem lenne elég, akkor érdemes vetni egy pillantást az utolsó tweeten látható shiny, (azaz fényes) vértezetre, ugyanis az EA munkatársai a Twitteren arra is utaltak, (többek között az utolsó GIFel), hogy hamarosan a teljesen sima, fényes, fehér páncélzat is egy választható klón-megjelenés lesz.

Emote választó:

2019-től a játékban meg fog jelenni egy emote-wheel, azaz emote választó "kerék" is, amit a játék közben egyetlen gombnyomással is elérhetünk majd, és aminek a segítségével nyolc különböző, (természetesen általunk összeválogatott) emote közül választhatunk majd ki egyet, az aktuális használatra.

Ezenkívül a fejlesztők egy másodlagos emote-wheel létrehozásával is foglalkoznak, ami inkább a játékosok közötti, a játékmenettel kapcsolatos kommunikációt segítené elő, olyan lehetőségekkel, mint a "Fedezz", és az "Itt védekezz".

A fenti újdonságok kivétel nélkül hasznos, és izgalmas részleteket tartalmaznak, ráadásul a legnagyobb részük egyértelműen a játékosok visszajelzései alapján lett létrehozva. Fontos megjegyezni, hogy ez csak egy nagyon kis része volt azoknak az újdonságoknak, amik 2019-ben várnak majd ránk, és, ha az EA tartja majd a jelenlegi irányvonalat, és magatartást, akkor én elég határozottan ki merem jelenteni, hogy hamarosan megjelenik majd Ahsoka, Ventress, Rex, egy pálya választó opció, illetve a dupla-kezes pisztolyok csak, hogy néhányat említsek, a játékosok által leginkább vágyott lehetőségek közül.

Ezt mostanában rengeteget hangoztatom, de rá is fér a játékra; a Battlefront II a problémás megjelenése óta képes volt száznyolcvan fokos fordulatot venni, és jelenleg egy határozottan remek játék, havi rendszerességű izgalmas, és ingyenes frissítésekkel, illetve elsőosztályú fejlesztő-felhasználó kommunikációval.

Forrás: EA

A bejegyzés trackback címe:

https://starwarsvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr5214474142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása