STAR WARS Világa

Véleményem a Battlefront II új Squad rendszeréről

2018. szeptember 27. - STAR WARS Világa

Szeptember 25-én, kedden, jelent meg a Battlefront II, e havi frissítése, amelynek köszönhetően nagyot fejlődött a csoportos játékélmény.

A legizgalmasabb szeptemberi újdonság egyértelműen a Squad System volt. A Solo megjelenése körüli felhajtás miatt, sajnos eddig mindössze egyetlen meccset tudtam lejátszani, de azért nem kell zseninek lenni, hozzá, hogy az ember ennyiből is felmérje, mi és, hogy változott.

A Squad rendszernek köszönhetően, mostantól kezdve négyes csoportokba osztják be egy-egy meccs játékosait, akiknek a halálukkor nem kell a bázison újraéledniük, majd végigfutniuk a fél pályán, hogy újra az akció közepébe kerüljenek (persze, ha akarnak, erre is van lehetőségük), hanem rögtön felvehetik a csata fonalát, az egyik életben lévő csapattársuk mellé "ugorva." Ez a funkció a legtöbb, Battlefront II-hoz hasonló játékban megtalálható, és természetesen, esetünkben se lett volna hátrány, ha nem kellet volna, közel egy évet várni a megjelenésére, ugyanakkor, a Squad System mindenképpen egy nagy lépés a jó irányba.

Az új funkció, egyelőre, a Galactic Assault és a Strike módban érhető el. Én személyesen a Galactic Assaultos "változatát" próbáltam ki (a kisebb, Strike módban állítólag nem túl érdemleges a változás), és az élmény határozottan pozitív volt. A Squadnak köszönhetően az ember végre úgy érzi, hogy tényleg egy csapat részese, és nem csak össze-vissza rohangál, meg lövöldözik. Az egymás mellett való újraéledés rengeteg időt, és unalmas rohangálást spórol meg, ráadásul a játékos kicsit tudatosabban is megy bele egy-egy összecsapásba (legalábbis jobb esetben), tudván, hogy a társainak még szüksége lehet rá, az újraéledésükkor. Ugyanakkor, ha tehetném, én még több kapcsolatot próbálnék teremteni egy-egy Squad tagjai között, ha mással nem, legalább annyival, hogy egy kis, képernyő-széli modulon láthassák egymás státuszát, életerejét, vagy akár egyszerű kis jelekkel kommunikálhassanak is. Ettől az apróságtól eltekintve azonban a Squad System remek! Úgy halottam, hogy itt-ott még előfordulnak bugok, de ez egy ilyen frissítés esetében teljesen érthető, és pár napon belül, egy 'hot fix' (rögtönzött frissítés) segítségével, már ki is lesz javítva. Személy szerint, én már alig várom, hogy a Squad rendszert kipróbálhassam a télen megjelenő Grand Scale játékmódon is (ami miatt lett egyébként valószínűleg létrehozva ez az egész).

Az alábbi, pár perces kis (kommentár nélküli) videóban, meg is tekinthetitek, az első menetem relevánsabb pillanatait:

A másik érdemlegesebb szeptemberi újdonság egyébként, a két új klón páncél; a 104-es "Farkasfalka" és a 91-es Mobil Felderítő Hadosztály. A páncélok külön-külön 20,000 Kreditbe, közösen pedig, akciósan, csak 40,000-be kerülnek. Az, e havi frissítés egyéb újdonságairól az EA hivatalos honlapján olvashattok.

A bejegyzés trackback címe:

https://starwarsvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6514267345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása