STAR WARS Világa

Október 8-án érkezik az Ellenállás

2018. augusztus 18. - STAR WARS Világa

A tegnapi nap folyamán megjelent az új Star Wars animációs sorozat, az Ellenállás előzetese.

Képtalálat a következőre: „star wars resistance”

A sorozat első epizódja egy órás lesz, az Államokban október 7-én, ( hazai idő szerint október 8-án) fog megjelenni, és "Az újonc" címet fogja viselni. A történetben fel fog bukkanni a jól ismert Phasma, Leia Organa, Poe Dameron, és BB-8 is. A StarWars.com-nak köszönhetően az első rész szinopszisát is elolvashatjuk:

"A történet elején Poe és BB-8 elküldik Kazt (Kazuda Xionót, a fiatal pilótát) a Colossus nevű töltőállomásra, ahol az megismerkedik egy csomó különböző idegennel, droiddal és létformával. Amíg titokban az egyre növekvő Első Rend után kémkedik, egy átlagos szerelőnek adja ki magát, aki Poe régi barátjával, Yeagerrel – egy veterán pilótával, aki hajókat javít a csapatával; Tammal, Neekuval, és egy öreg asztroszerrel Bucket-tal (Vödörrel) – él."

Az első előzetes inkább még csak amolyan teaser trailer. Mindössze egy perces, és szinte semmi fontos dolog nem derül ki belőle, csupán bemutatja a főbb szereplőket, felvázolja az alapkoncepciót, és bepillantást enged nekünk a szokatlan, anime-inspirálta látványvilágba. Dave Filoni, a sorozat kiötlője, aki nemrég végzett a Lázadókkal, illetve, hamarosan elkészíti A klónok háborúja lezáró-évadát is, elárulta, hogy a másik nagy inspirációja a háborús vadászgépek voltak, illetve maga a száguldás, ami a kezdetektől fontos szerepet játszott a Star Warsban.

Dave Filoni nemrég azt is elárulta az IGN-nek, hogy a Lázadókhoz és A klónok háborújához képest ezúttal kicsit másként vesz részt a munkálatokban:

"Szóval, most épp az Ellenállás egy kicsit más, mivel nem vagyok rajta napról-napra. Én hoztam létre, és állítottam irányba, de aztán másoknak adtam át, hogy neveljék fel. Olyan embereknek akikkel hosszú ideje dolgozom, és akik megérdemlik a lehetőséget, hogy elmondják a saját történeteiket, ami szerintem nagyon izgalmas, állandóan el is látom őket a véleményemmel és a jegyzeteimmel pont ma reggel is ezt tettem, úgy ahogyan George (Lucas) adta őket annak idején nekem. Szóval ez poén."

Forrás: StarWars.com, IGN

A bejegyzés trackback címe:

https://starwarsvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr1014189037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása